Whoot whoot!




Det er lørdag og det er party. 
Jan og Rachel er invitert på grillparty hos mormor og morfar sammen med de nylig hjemvendte porugalfarerene, og jeg skal på klassereunion.

Klassen min fra ungdomskolen var en ganske sammensveiset gjeng. Og nå, flere år enn jeg ønsker å oppgi senere, er vi det fremdels. Vi har møttes med femårsintervaller, spist, drukket og skravlet, danset og sunget egenproduserte sanger og forgangne slagere. Vi har hatt det moro! Planen er å også ha det moro i dag. Jeg gleder meg til å finne ut hva folk har gjort siden sist jeg så dem, til å finne ut hvem de er nå. Jeg gleder meg til å synge, skravle og le! Og til å møte de som har reist lengst for å være sammen med gjengen fra 9b.

Frokosten i dag er brød og syltetøy, samt mengder med kaffe i fred og ro. Altså akkurat slik en fredelig lørdagsmorgen skal være. Lunchen er rester etter gårsdagens tapas. Linsene fra i går er nesten enda bedre i dag.
Ha en flott dag, god ettermiddag og en fabelaktig lørdagskveld!

Kommentarer

Populære innlegg